27 cze 2016

4. 100 baby challenge #2

Heyo!

Zapraszam na drugi odcinek rodziny Starwberry, czyli moich Truskaweczek ^^



Mieszkamy w Newcrest, w niezabudowanej jak dotąd dzielnicy. Jest tu dość pusto, ale mam plany na tę okolicę ^^


Tak dokładniej, znajdujemy się tu, w domu Susan.


Jego wnętrze wygląda tak. Eh, nędzny ze mnie architekt :P


Na dobry początek mały obraz. Agnes, dlaczego mały, a nie duży?!
A bo na duży nas nie stać!


Dziecko, gdzie ty masz brzuch?!


Nooo, od razu lepiej!


Tak, umiejętność gotowania z pewnością przyda ci się w życiu

23.00, ten sam dzień:


Spotykamy Dona. Klucz do miłości z Donem i każdym innym osobnikiem w simsach:


Wspólny taniec...


...przytulaski...


...całuski...


...a potem sami wiecie xD


Jesteśmy w ciąży, jesteśmy w ciąży pierwszy raz :D


Zmęczona, ale szczęśliwa. Co tak się wleczesz?!


Następnego dnia po prysznicu przebrała mi się w to.


100 sposobów na zarabianie w simsach: malowanie, 


kopanie,


zbieranie... i 97 innych, o których nie chce mi się pisać.


Brzusio <3


Dodałam nowy, ciążowy strój.


No, nawet nie wygląda tak źle!


Zaprosiliśmy jakiegoś gostka, który - jak się okazało - miał żonę...


Ale kupiłam naszej mamuśce cechę czarująca i było po sprawie :D


Kocham tą fryzurę <3 Jak ktoś chce to mogę poszukać linka.


Flirciki...


Niestety przerwane przez poród!


A teraz ten cudowny moment, kiedy urodzi się pierwsze dziecko tego wyzwania. Gotowi? Ja tak!


 Mamy dziewczynkę! Witamy na świecie Katię Strawberry! ^^


Nawet nasz kandydat na tatusia się nią opiekuje.


A na koniec #rutyna

12 komentarzy:

  1. Mamuśka nawet z brzuchem ciążowym potrafi skusić do siebie mężczyzn ;) Świetne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zależy link do tej kolorowej bluzki z zdjęcia 15?
    Byłabym wdzięczna^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :)

      Usuń
    2. Szukałam trochę, ale obawiam się, że nie znajdę :(

      Usuń
  3. Dzieci Dona nie są zbyt ładne, ale Susan jest śliczna, więc maleństwo będzie ładne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej grze już jest postarzone, więc ja już wiem :D

      Usuń
  4. Na moim blogu Dn był Tatuśkiem nr 2. Jak widać, na Dona zawsze można liczyć. Ślicznie ubrałaś Suzan. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, fajny post i śliczna simka! <3 Ja też postanowiłam zrobić to wyzwanie, tylko, że w TS3:) Zapraszam do mnie, jeśli będziesz miała wolną chwilę -> www.olusiasims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy strój mamuśki jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń