22 cze 2016

2. 100 baby challenge #1 Poznajcie Susan

Heyo!

Dziś mam dla was pierwszą część 100 baby challenge. Zaczynajmy! ^^

Zasady:
POCZĄTEK i ŻYCIE
1. Tworzymy simkę, która będzie rodzić dzieci. Może mieć dowolne cechy itd.
2. Budujemy dom za początkowe pieniądze
3. Jedyny dozwolony kod to "bb.moveobjects on"
4. Gramy ze starzeniem ustawionym na normalne
5. Nie wolno przedłużać życia simów
6. Cechy - nagrody dozwolone
7. Simka nie może pracować
PODRYWANIE
1. Jedna ciąża przypada na jednego faceta
2. Nie można wprowadzić ojców na twoją parcelę
3. Ani wziąć z nimi ślubu dopóki simka nie stanie się seniorką
DZIECI
1. Nie wpływamy na płeć dziecka
2. Cechy dzieci losujemy generatorem (klik)
3. Niemowlaki postarzamy gdy pojawi się komunikat o urodzinach
4. Dzieci i nastolatki postarzamy, gdy dostaną 6 w szkole
5. Gdy dziecko osiągnie wiek młodego dorosłego, wyprowadzamy je z domu
DZIEDZICZENIE
1. Gdy simka stanie się seniorką, obowiązek rodzenia przejmuje jej najmłodsza córka
2. Jeśli nie osiągnęła ona jeszcze wieku młodego dorosłego, musimy zatrzymać ją w domu
3. Kiedy już będzie gotowa do rodzenia, możemy wyprowadzić jej matkę, żeby zrobić w domu miejsce

Ok, to tyle. 
A teraz poznajcie Susan Strawberry! Oto ona:


W zbliżeniu ^^ Ostrzegam, ma dość dużo dodatków, ale ostatnio sporo pobierałam i musiałam gdzieś użyć :P


Codzienny number one xD

Drugi taki bardziej na luzie...


I trzeci na lato ^^


W oficjalnym sukienka, którą ostatnio pobrałam.


Sportowy kojarzy mi się z koszykówką. Nie, nie wiem czemu.


Do spania taka pidżamka i luźny kucyk.


Na imprezkę. Taki zwyczajny, nie szalałam za bardzo.


I taki strój kąpielowy :)

Zrobiłabym jeszcze parę zdjęć rozgrywki, ale niestety nie miałam czasu, bo byłam na dodatkowych zajęciach, ostatni raz w tym roku (szkolym). W takim razie na rozgrywkę jeszcze musicie poczakać, nacieszcie się tym co jest :P

17 komentarzy:

  1. Świetne stroje :) Nie mogę się doczekać notki z rozgrywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła loszka. Oby się jej figura nie popsuła od rodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna simka :)!
    PS Gratuluję 1000 wyświetleń! A pamiętam, jak kiedyś mówiłaś, że ty chyba nigdy tyle nie będziesz miała ;D.
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Już mam naszykowany special, ale wstawię jutro, żeby nie wrzucać wszystkiego naraz ;)

      Usuń
  4. Powodzenia! Trzymam kciuki i gratuluję 1000 wyświetleń! Śliczna Simka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna simka! Czekam na dalsze notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości ♥ Susan jest naprawdę urodziwą Simką, oby ciąże nie zepsuły jej figury, haha! Moc pozdrowień ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej! Super te mody! Bo te ubrania są z modów tak? Jeżeli tak to przyślij mi proszę link *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy przysłałabym, ale podaj do czego, bo mam tu pełno modów xD

      Usuń
  8. No, ładna ta Susan! Ma piękne, kobiece kształty. ;D

    OdpowiedzUsuń