21 cze 2016

1. Wakacyjna reaktywacja!

Heyo!

Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze wchodzi na tego bloga, jeśli tak, to bardzo się cieszę.
Ale przejdźmy do rzeczy: Tak, niestety zaniedbałam bloga. Przepraszam, miałam dużo rzeczy na głowie i w ogóle... No wiecie o co chodzi, szkoła się kończy i nie ma czasu na simsy. (jak ja nie mam czasu w czwartej klasie, to ja się boję co potem będzie O.o) Plus jeszcze niedawno miałam imprezę urodzinową, więc wiecie, trzy dni przygotowań, a następne trzy na sprzątanie :D A na prezent od jednej osoby dostałam kolorowankę i się wciągnęłam. Normalnie wracałam ze szkoły i leciałam kolorować! Więc jako, że już koniec zamieszania, postanowiłam zrobić:

Wakacyjną reaktywację!
(dam, dam, dam)

Jakoś tak było mi ostatnio nudno, to sobie pomyślałam "kurde, dawno mnie nie było na blogu" i skończyło się na tym, co właśnie widzicie :)

13 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że ktoś jeszcze o mnie pamięta, dziękuję :)

      Usuń
  2. Juz myslałam, ze znowu nowy blog będzie. Co się stało ze starymi postami? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie robiłam znowu kolejnego xD
      Postanowiłam odświeżyć starego, bo byście się obrazili xD

      Usuń
  3. jej wróciłaś! Czekam na nowe posty :3

    OdpowiedzUsuń
  4. No,już się bałam że w naszej nie wiedzy założyła nowego bloga... ;) Fajnie że jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zaśmieciłabym pół internetu tymi blogami xD

      Usuń
  5. Super, że wróciłaś!
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie, to ja nowa jestem... Ale blog jest exstra i będę śledzić twoje dalsze poczynania ^^

    OdpowiedzUsuń