24 cze 2016

3. 1000 wyświetleń - special!

Heyo!

Witam was znowu na blogu :)
Właśnie w tej chwili (gdy piszę) na blogu jest 1000 WYŚWIETLEŃ!!! Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili bloga choć raz. Miałam szczęście zobaczyć tą równiutką liczbę 1000 :)
A teraz special, czyli

Tag: 20 przypadkowych faktów o mnie

Lecimy :D

1. Nie lubię nosić spódnic. Sukienki to jeszcze, ale spódnice
2. Jak śpię w jakimś hotelu czy coś (obóz, zielona szkoła, wakacje), to mam fobię, że wyłączą prąd w nocy
3. Kocham wszystko, co jest jabłkowe: ciasto, sok, cukierki, suszone jabłka... długo by wymieniać
4. Mam urodziny późną wiosną
5. Wiosna to moja ulubiona pora roku
6. Mam żółte ściany w pokoju
7. Według mnie najładniejsze imię to Bianka
8. Nienawidzę mieć szkoły na 8.00
9. Byłam za granicą chyba 4 czy 5 razy
10. Mam 26 osób w klasie
11. Ale w przyszłym roku odchodzi aż 5
12. W tym 3 najbardziej wkurzających typków, jedna z moich przyjaciółek (dlaczego?!) i taka jedna dziewczyna, z którą jakoś specialnie związana nie jestem
13. Uważam, że chłopacy z mojej klasy są walnięci
14. Pobieram głównie w TSR i tej stronki
15. Śpię z zapaloną lampką (najczęściej)
16. Piszę czarnym długopisem
17. Gram w simsy, od kiedy w 2014 roku dostałam je na święta. To była masakra, potrafiłam 5 godzin (jak nie więcej!) dziennie lamić w simsy o.o
18. Moim ulubionym dniem tygodnia jest sobota
19. Miałam dziwną sytuację, bo były dwie klasy trzecie, z czego jedna miała 11 osób. W czwartej klasie jeszcze ktoś odszedł i musieli nas połączyć
20. Mam numer 20 w dzienniku, ale to się zmieni (patrz: punkt 11)

No i tyle. Jesteście w czymś do mnie podobni?
A tak w ogóle cieszycie się z wakacji? (Agnes, kto normalny nie cieszy się z wakacji?!)

10 komentarzy:

  1. Tez nie przepadam za spodnicami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja po wakacjach będę 20 na liście :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam numer 20 ale teraz idę do gimbazy i wszystko się może zmienić. Mam pytanie dlaczego usunęłaś tamte wpisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey! Dwudziestki łączymy się! :D
      Usunęłam, bo nie były potrzebne, tamtych serii nie ma ;)

      Usuń
  4. Od którego dnia dokładnie dostałaś Simsy? 24?

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnice to zło! Ciekawe fakty. Gratulacje 1000 wyświetleń:3

    OdpowiedzUsuń