10 wrz 2016

6. Kilka randomowych zdjęć :P

Heyo!

Dziś mam dla was taki trochę nietypowy post, w którym pokażę wam moje różne zdjęcia z simsów. Głupie, ładne lub po prostu z jakiegoś powodu warte pokazania :D

nr 1
To zdjęcie jest śliczne! Nawet nie używałam żadnej pozy :)

nr 2
- Masz to ciasto i spadaj, bo nie mam dziś humoru!

nr 3
Wypatrzyłaś kogoś ciekawego xD

nr 4
To też mi się podoba <3

nr 5
- Ymm, a jak tego się używa?

nr 6
- ...no i potem ona... Ejj, czy ty mnie słuchasz

nr 7
- Niech sama sobie posprząta pokój!

nr 8
Moja śliczna simka <3

nr 9
Dziecko bez brzucha i rąk O.o

nr 10
- Idziemy na lody?

No to tyle, jak ktoś jeszcze tu czasem zagląda to piszcie swoje "TOP 10" :D

KarmelQa


4 komentarze:

  1. Najlepsze to to z ciastem xD
    Pisz więcej postów, bo przyjemnie się czyta! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się ^^
      A tak wgl, to jak masz na blogu zakładkę "obserwowane blogi", to mogłabyś mi zmienić zdjęcie na 1, 4 albo 10? ;)

      Usuń
  2. Najlepsze jest nr:1. Blog jest ekstra. Tylko mam jedno pytanie ty używasz modów we skryptami? Jeżeli tak to powiedz jak je aktywować bo mi nie działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czym są mody ze skryptami ;)
      Ale jak coś to używam tylko obiektów z CAS i do trybu budowania :)

      Usuń