23 wrz 2016

Collab - Ogień i woda

Heyo!

Dziś mam dla was pierwszy collab na moim blogu, który wykonałam z Fioletową Zebrą. Ja stworzyłam ogień, a ona wodę :)

Poznajcie Ashley Fire! ^^


Styl Ashley jest dość odważny. Ma długie, rozwiane włosy koloru czerwonego. Prawie cała jest ubrana na czerwono.


To z kolei strój oficjalny. Tutaj długo się zastanawiałam, ale w końcu wybrałam top oraz spódniczkę. I oczywiście czerwone szpilki!


W stroju sportowym możemy zobaczyć zawiniętą koszulkę (?) i spodenki w ognistych kolorach. Na ręce ma czarną bransoletkę.


Do spania po prostu bielizna i rozpuszczone włosy.


Strój imprezowy jest jedynym, w którym większa część nóg Ashley jest zasłonięta. Wybrałam tu długą, czerwoną spódnicę, i bluzkę na jeden rękaw.


W stroju kąpielowym... No cóż, jakiś strój i tyle xd Chociaż nie sądzę, żeby Ashley często pływała, w końcu reprezentuje ogień.

No i to tyle :)
Zapraszam oczywiście do Fioletowej Zebry, zobaczcie jak jej się udało stworzenie wodnej simki.

KarmelQa
PS. Jeśli masz ochotę zrobić ze mną collab pisz na: karmelqa.sims@gmail.com ;)

6 komentarzy:

  1. Śliczna simeczka! Oh jak ja bym tak chciała tak pięknie dobierać ubrania! Jeszcze raz serdecznie gratulję za piękną simeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! to znowu ja Puszek Pączuszek zmieniłam profil na blogerz. Szkoda że tak długo nie piszesz. Mam nadzieje że wrócisz. Odpisz proszę. Na bloga wstawiłam adres twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita simka, a stroje po prostu sama bym takie chciała dla swojej simeczki ;)

    OdpowiedzUsuń